zawiadamia,
że zgodnie z wnioskiem, złożonym w Biurze Mienia Miasta i Skarbu Państwa Urzędu m.st. Warszawy, zamierza wszcząć postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ograniczającej – w trybie art. 124 i w związku z art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.) – sposób korzystania z nieruchomości położonej w Warszawie, w dzielnicy Ursus, przy ul. Achera opisanej jako grunt niehipotekowany pochodzący z Zd. 19725, oznaczonej jako dz. ew. 21/2 z obrębu 2-11-07.
W związku z powyższym wzywa się właścicieli lub ich następców prawnych oraz osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie dwóch miesięcy od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia zgłosili się do Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa Urzędu m.st. Warszawy (ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie, parter) i udokumentowali swoje prawa do przedmiotowej nieruchomości.
Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami rzeczowymi do niniejszej nieruchomości skutkować będzie pominięciem ich jako strony w postępowaniu o ograniczenie sposobu korzystania z przedmiotowej nieruchomości.